Szanowni Państwo,
wymiany i zwroty rozpatrywane są przez sprzedawcę na zasadach określonych w regulaminie sklepu.
W celu złożenia reklamacji należy uzupełnić wniosek reklamacyjny i przesłać go drogą elektroniczną lub przesyłką pocztową do sprzedawcy.
UWAGA: W celu złożenia wniosku reklamacyjnego, prosimy o weryfikację poniższych danych i wypełnienie zamieszczonego u dołu strony formularza reklamacyjnego, pamiętając, że:
- kod produkcyjny znajduje się z przodu lub na boku opakowania w przypadku pelletu Olimp oraz z przodu w przypadku pelletu Lava
- kod produkcyjny podajemy w formie xx/xx/xxxx, natomiast w sytuacji, gdy forma kodu produkcyjnego widocznego na opakowaniu jest następująca: x/xx/xxxx, prosimy o zapis 0x/xx/xxxx
- w przypadku podejrzenia problemu dotyczącego jakości samego pelletu, odbieramy od Państwa cały worek naszym kurierem w celu przeprowadzenia testów laboratoryjnych
- worek powinien być zamknięty i nienaruszony - nie przyjmujemy luźnych próbek
- wymagamy załączenia zdjęcia pelletu (w zależności od natury reklamacji: załadowane auto przed rozładunkiem, cały worek, cała paleta itd.)